سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم الله الرحمن الرحیم.
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی ایادی استکبار و منافقین کور دل، مانند همیشه دست به اقدامات مذبوحانه‏ی تخریب خادمان ملت زده اند. شنیده می‏شود در یکی از پایگاه‏های اینترنتی اکاذیبی در راستای دامن زدن به فضای بی‌اعتمادی و تخریب نشر شده است. بدین وسیله کلیه‏ی اتهامات وارده، قویاً و قاطعاً رد می‏شودند و این‏گونه شفاف سازی می‏نماییم که مدیریت اردو اصلا آن روز نه صبحانه خورده بودند و نه نهار علاوه بر این از ساعت دوازده تا ساعت شش و نیم در جلسه‏ی رسیدیگی به مشکلات منطقه‏ ‏ای اردو بودند که حالِ این عزیزان روبه وخامت نهاده و از آنجا که «رفع عن امتی الاضطرار» و از روی ناچاری اقدام به اکل طعام اجنبی کردند.
جالب است امت غیور و همیشه در صحنه بدانند در حینِ اکل طعام اجنبی فقرا و مساکین نیز اطعام شدند.

برای ایجاد اطمئنان خاطر در قلوب مومنین باید عرض شود مدیریت خدوم اردو که خود را خادم فرد فرد عزیزان وبلاگ نویس می‏داند امروز ساعت سه با قطار درجه‏ی 3 و با بلیط سرپایی عازم اندیمشک است تا به شعار پر غرور و ملّی «هماهنگه هماهنگ!» هرچه بیشتر جامه‏ی عمل بپوشاند.
با توجه به شلوغی خیابان‏هاى منتهی به راه‌آهن و نگرانی خاطر مدیریت خدمت‏گذار از کلیه‏ی گروه‏ها و اصناف و اقشار و انحاء ملت غیور وبلاگستان عاجزانه خواهش می‏شود برای بدرقه از مدیریت جان‏نثار به راه‏آهن نیایند و به مساجد و تکایا بروند و براى تحقق آرمان «هماهنگه هماهنگه!» دعا و مناجات نمایند.
و السلام علی من اتبع الهدی
مجاهد- اردوی هشتاد و شش


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/12/15ساعت  1:35 عصر  توسط  
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]