سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام. الان ساعت هفت است و یک ساعتی است که از اردوی جنوب برگشتیم«البته در قم» تهرانی‌ها هنوز نرسیده‌اند، ماشین‌شان پنچر شده، این را باید گذاشت به اقبال بدشان، البته شاید هم از اقبال خوب‌شان باشد که نزدیک تهران ماشین‌شان پنچر شده. ظاهرا برو بچه‌های اصفهان هم رسیده‌اند.

نمی دانم اردو برای دوستان چقدر مفید بود، اصلا به دردشان خود، اصلا چیزی در این اردو گیرشان آمد، در هر صورت تیم مدیریت اردو خیلی تلاش کردند که همه چیز منظم به موقع و خوب باشد، این که چقدر در این کار موفق بودیم را باید از شرکت کننده‌گان اردو پرسید، امیدوارم جواب این سوال را در پست‌هایی که شرکت‌ کننده‌گان اردو می‌نویسند پیدا کنیم.

قرار است اینجا محلی باشد که پست‌هایی که در مورد اردو نوشته می‌شود باز نشر شود یا اینکه لینک‌ها در لینک روزانه قرار بگیرید. علاوه بر این وبلاگ از بلاگ تا پلاک یک وبلاگ گروهی است که به پیش‌نهاد شرکت‌کننده‌گان اردو ساخته شده. ضمنا قرار است تمام نوشته‌های پیج لاگ‌ها در همین وبلاگ از بلاگ تا پلاک گذاشته شود. 

این وبلاگ ساخته شده تا دوستان هر زمان که دوست داشتند و حس و حال نوشتن در مورد اردو را داشتند بنویسند به عبارت دیگر ارتباط آن لاین و همیشگی بچه‌های اردوی از بلاگ تا پلاک است.

اگر دوست دارید جزء نویسندگان این وبلاگ باشید حتما به ما ایمیل بزنید«ایمیل اردو» تا برایتان یوزر و پسورد ارسال کنیم تا شما هم جزئی از این وبلاگ و این موج وبلاگی مناطق دفاع مقدس و راهیان نور باشید.

اما مسئله این است که دوستان می‌توانند تمام خاطرات و مطالبشان را در وبلاگ‌شان منتشر کنند تا ما بتوانیم آن‌ها را به عنوان نویسنده وبلاگ در مسابقه وبلاگ نویسی که ستاد راهیان نور برگزار می‌کند معرفی کنیم. نمی‌دانم جوایزشان چه هست اما ظاهر آقای رئیس جمهور در اختتامیه شرکت می‌کنند و جوایز را می‌دهند و این را هم بگویم که سال‌های پیش این مسابقه و جشنواره برنده‌ای در این رشته نداشته است «بنا بر اخبار رسیده» پس امیداوار باشید که نوشته‌هایتان و وبلاگتان جزء برترین‌ها باشد.

عکاسان عزیز فتوبلاگ یادشان نرود خواهشا آن عکس‌هایی که قابل انتشار هستند منتشر کنند.

اردوی از بلاگ تا پلاک


  • کلمات کلیدی : اردو، از بلاگ تا پلاک5، وبلاگ نویسی‌، همایش راهیان نور، مناطق عملیاتی جنوب کشور
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/12/24ساعت  9:7 صبح  توسط مدیر اردو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]