سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در پی تلنبار شدن کارهای نشریه و دیگر کارهای فرهنگی، کمیته‏ی فرهنگی اردو ساعت اداری دفتر توسعه را از 8 تا 14 تغییر داد و هم‏اکنون ساعت اداری و کاری کمیته‏ی فرهنگی اردو از 8 صبح تا 8 صبح است.
به خاطر کمبود امکانات دفتر، کمیته‏ی فرهنگی در اقدام بی‏سابقه‏ای بخش خصوصی را وارد عمل کرده و مظاهر محمودی رایانه‏ی درپیت خود را به دفتر توسعه انتقال داد و هم‏اکنون صفحه‏بندی نشریه‏ی بین‏راهی توسط این سیستم انجام می‏شود.
به علت افزایش ساعت کاری کمیته‏ی فرهنگی، دفتر توسعه‏ی وبلاگ دینی با کمبود پتو و بالش و امکانات آسایشی از این دست مواجه شده است. اعضای کادر فرهنگی، شب‏ها سرشان را روی زمین می‏گذارند و می‏خوابند.
در پی دستگیری موتورسیکلت آقای خطیبی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، دو روز است که وسیله‏ی نقلیه‏ای برای خریداری آب شیرین وجود ندارد و احتمالا مجبور به سهمیه‏بندی چای کمیته‏ی فرهنگی خواهیم شد. از غذای درست و درمان هم خبری نیست. احتمالا یکی از کوپه‏های قطار، به کوپه‏ی اموات تبدیل خواهد شد و پیکر بی‏جان اعضای کمیته‏ی فرهنگی در این سفر با شما همراه خواهد بود.

و اما بشنوید از کمیته‏ی اجرایی و حلقه‏ی مدیریت اجرایی اردو:
متاسفانه از کمیته‏ی اجرایی اردو خبری در دست نیست. سخن‏گوی این کمیته چنین ادعا نموده‏اند که همه چیز «هماهنگه هماهنگ!». از منابع نیمه‏آگاه خبر می‏رسد که کمیته‏ی اجرایی و حلقه‏ی مدیریت اردو به سفرهای استانی مشغول است و دیروز از منطقه‏ی محرومه‏ی تهران بازدید کرده است. همان منبع نیمه‏آگاه افزود: «در پی رفع محرومیت‏های این استان، شام دیشب کمیته‏ی اجرایی، در یکی از پیتزایی‏های حوالی میدان هفت‏تیر سرو شده است.» این در حالی است که کمیته‏ی فرهنگی، به خاطر کمبود بودجه و کمبود نیروی انسانی، در شبانه‏روز حداکثر یک بار غذای گرم می‏خورد. سازمان‏های بین‏المللی نسبت به حقوق پایمال شده‏ی کمیته‏ی فرهنگی ابراز نگرانی کرده‏اند.

کمیته‏ی اطلاع‏رسانی:
در حقیقت کمیته‏ی اطلاع‏رسانی‏ای وجود ندارد و بهتر است بگوییم: «کمیته‏ی حامد احسان‏بخش». البته این کمیته‏ی یک‏نفره در بخش‏های دیگری نیز فعالیت می‏کند. بخشی از کارهایی که کمیته‏ی تک‏نفره‏ی اطلاع‏رسانی انجام می‏دهد به این شرح است: «کمیته‏ی اطلاع‏رسانی اردو»، «پیگیری کارهای سردبیری نشریه وزین چارقد»، «تهیه‏ی طرح و پروپازال برای هر جایی که قرار باشد با آن‏جا تفاهم‏نامه‏ای امضا شود»، «تدریس در کلاس گزارش و مصاحبه ویژه‏ی تحریریه‏ی چارقد»، «کلاس وبلاگ‏نویسی فرهنگ‏سرای رسانه»، «تهیه‏‏کننده‏ی گزارش‏های آخر سال دفتر توسعه» و کارهای دیگری که توسط این کمیته انجام می‏شود. ساعت اداری این کمیته‏ 26 ساعت در شبانه‏روز اعلام شده است. از آن‏جایی که کمیته‏ی اطلاع‏رسانی صبح خود را با زنگ تلفن همراه خود آغاز کرده است، با پیژامه و موهای شانه‏نشده و چشم‏های پف کرده مشغول پاسخ‏گویی به ارباب‏رجوع است. هم‏زمان هر دو خط تلفن دفتر نیز زنگ می‏زند. کمیته‏ی اطلاع‏رسانی، مسیری روبه‏ جنون را سپری می‏کند.

هم‏اکنون مدیر کمیته‏ی فرهنگی برای خرید صبحانه‏، از نوشتن ادامه‏ی این یادداشت منع شده است. خدانگهدار!

حامد آقاجانی- اردوی هشتاد و شش



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/12/15ساعت  9:33 صبح  توسط  
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]