سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانم‌ها! آقایان!
سلام
پس از یک روز طاقت‌فرسا، بخشی از کارهای فرهنگی اردو را انجام دادیم. اگر خرده‌ریزها انجام شوند و خیال‌مان راحت شود، از فردا باید برویم سروقت نشریه. اسمش را گذاشته‌ایم «بین‌ راهی».
در حقیقت، ما پنج شماره‌ی بین راهی در نظر گرفته‌ایم که با توجه به جاهایی که می‌خواهیم آن‌‌ها را به دست‌تان بدهیم، موضوع هر شماره را انتخاب کرده‌ایم. امروز با مظاهر تصمیم گرفته‌ایم که موضوع‌ها را این‌جا اعلام کنیم که اگر شما هم دوست داشتید در نشریه بین راهی مطلبی از شما منتشر شود، برای‌مان ارسالش کنید.
شماره‌ی یکم نشریه، مال خرم‌شهر است و همان‌روزی که خرم‌شهر هستیم به دست‌تان می‌رسد. البته عنوان شماره یکم را هم انتخاب کرده‌ایم ولی قطعی نیست. نگویم بهتر است که مزه‌اش نرود.
شماره‌ی دوم را گذاشته‌ایم برای آبادان، شلمچه و اروند. از همین الان کلی ذوق این شماره را داریم. عنوان زیبایی هم برای آن انتخاب شده است که بماند.
شماره‌ی سوم را هم گذاشته‌ایم برای طلائیه، هویزه و شهید چمران. به خصوص خیلی دوست داریم از شهید چمران چیزهای جدیدی بگوییم و بشنویم. شهید چمران، گفتنی و شنیدنی زیاد دارد.
شماره‌‌ی چهارم را هم گذاشتیم برای دوکوهه و فکه؛ و از آن‌جایی که محل شهادت شهید آوینی در فکه است، اگر مطلبی درباره‌ی ایشان داشته باشیم در این شماره قرار خواهد گرفت.
یک شماره‌ی آخر هم داریم احتمالا، که بعد از منطقه قرار است به دست‌تان برسد. حالا این که چیست و چه بلایی سرش می‌آوریم داستانی دارد برای خودش ولی سربسته عرض کنم خدمت‌تان، متفاوت است. همین.
آخ داشت یادم می‌رفت. نوشته‌های‌تان را برای این ایمیل بفرستید: raspana[at]gmail[dot]com
یک نکته‌ی دیگر هم هست. نشریه‌ها صفحه‌های محدودی دارند. برای همین اگر تعداد نوشته‌های ارسالی زیاد شود، مجبور خواهیم بود از بین آن‌ها زیباترین‌ها را انتخاب کنیم و از نوشته‌های زیبای دیگر صرف نظر کنیم. زودتر گفتم که پس‌فردا مشکل «هیش‌کی‌ منو دوست نداره» برای کسی ایجاد نشود. ما همه‌ی شما را دوست داریم.
حامد آقاجانی- اردوی هشتاد و شش



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 86/12/9ساعت  7:20 عصر  توسط  
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]